26 Ocak 2010 Salı

HİŞT! HOUSTON TANIMLANAMAYAN Bİ CİSİM GÖRDÜK NAPALIM?

Dünyada neredeyse ikiyüz yıldır bilimkurguyla alakalı kitaplar yasılıyo, filmler çekiliyo, bişiler anlatılıyo hep. Bunun büyük kısmı uzaylılarla alakalı. Birileri kaçırıldığını iddaa ediyo, kimisi elinde kayıtlar olduğunu savunuyo. Ama canına yandığımın dünyasında kimse kullandıkları aracı tanımlayamıyo. Biri çıkmış bu araca "Unidentified Flying Object" demiş, ölede kalmış. Bi Allah'ın kuluda ben tanımlayım dememiş. Ben bunu yaşadığım inanılmaz can sıkıntısı yüzünden kendime görev edindim. Evet bu yazımda uzaylıların bindiği aracı tanımlıcam.
Şimdi ilk önce bu araç ne maksatla kullanılıyo onu düşünmek lazım. Yıllardır okuduğumuz ve izlediğimiz şeylerde bu aracın kullanımının saldırı amaçlı olduğunu ön plana çıkıyo. Yani gemi olabilir, uçak olabilir, helikopter olabilir. Ama gemi olunca yüzmesi filan lazım bence. Bu yüzden gemiyi eliyorum hemen. Helikopter için de pervane lazım. Peki aramızda hiç pervaneli tanımlanamayan uçan obje gören oldumu filmlerde filan? Sanmıyorum kimsenin gördüğünü. Dolayısıyla helikopter şıkkıda eleniyo. Geriye ne kalıyo uçak. O zaman tanımlanın ilk kısmını uçak diyerek noktalıyorum. Zaten galaksiler arası seyahat filan ettikleri için uçak çok mantıklı. He şöle diyebilirsiniz hemen: kanat filan da göremedik hiç filmlerde. Ben de buna şöle bi cevap veririm: böle bizim bindiğimiz uçaklarda ki gibi kantlar filan yok ama böle kenarlardan açılan bişiler oluyo hep. Gayet kanat olarak algılanabilir bunlar.
Peki bu varlığından emin olmadığımız ve uzaylı dediğimiz yaşam formu mensupları bu tanımlanamıyan uçan objeleri sadece bizim dünyamıza saldırıp yok etmek ve galaksiler arası seyahat etmek için mi kullanıyolar? Geride bıraktığımız son elli yıl içinde kaçırıldığını ve oralarına buralarına bişiler sokulduğunu iddaa eden bi dünya insan denen yaşam formu var. Kendileri üstünde deneyler filan yapıldığını söylüyolar. O zaman aynı zamanda, varlığından emin olmadığımız ve uzaylı dediğimiz yaşam formu mensupları bu tanımlanamıyan uçan objeleri laboratuar olarakta kullanıyolar. Tanımlamanın ikinci kısmına laboratuarıda eklemekte bi sakınca görmüyorum kendimce.
Şimdi bu uzaylılar seyahat ederken çok uzun yollar katediyolar. Öle üç-beş saatlik yollar değil. Adı üstünde galaksiler arası yolculuk yapıolar. Doğal olarak bu arada çişleri geliyo tuvalete gidiyolar, uykuları geliyo odalarına çekiliyolar, karınları acıkıyo mutfağa gidip yemek yapıyolar, pisleniyolar banyoya gidip yıkanıyolar. Gerçi bunları yaptıklarından pek emin değilim ama Hollywood bize bunların çok farklı türlerini gösterdi. Böle olanları da vardır diye düşünüyorum. Sonuç olarak yukarda saydığım eylemler bizimde evde yaptığımız şeyler. Yani tanımlamada evde yer alabilir sanırım.
Başka napıyo bu uzaylılar tanımlanamayan uçan objelerle? Boyut filan değiştiriyolar. Işınlanma filan yapıyolar. Ben bütün bu tanımlamaların sonucunda varlığından emin olmadığımız ve uzaylı dediğimiz yaşam formu mensuplarının kullandıkları tanımlanamıyan uçan objelere kendimce bi tanımlama getirdim. Ben bu araçlara " Boyut Değiştirebilen ve Zaman Zamanda Ev yada Laboratuar Olarak Kullanılan Uçak" dicem. Belki çok uzun ve karmaşık bi tanım oldu ama hiç tanımlanamamasından iyidir diye düşünüyorum.
Ve saçmada olsa tanımladığım için çok mennunum.
Unutmayın onlar geldiklerinde barış için gelmiş olcaklar. Öle taşla sopayla filan kovalamaya gerek yoktur diye düşünüyorum.
Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder